Προσβασιμότητα για όλους | Διαμόρφωση μιας κοινωνίας χωρίς διακρίσεις


Ισότιμη πρόσβαση

H Nova αναγνωρίζει το δικαίωμα για ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες της, προκειμένου να συμβάλλει με τον τρόπο της στη διαμόρφωση μίας κοινωνίας χωρίς διακρίσεις στην προσβασιμότητα. Για το σκοπό αυτό έχουμε υιοθετήσει μία σειρά μέτρων προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι κάθε χρήστης ανεξάρτητα από τα φυσικά του χαρακτηριστικά μπορεί να επικοινωνεί αποτελεσματικά μαζί μας και να απολαμβάνει τις υπηρεσίες μας, όπως ακριβώς του ταιριάζει και του αξίζει.

Στόχος μας είναι να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις κάθε συνδρομητή, διασφαλίζοντας δίκαια οφέλη για όλους, προάγοντας  την ισότιμη πρόσβαση με ευκολία και ευελιξία.

Οι Υπηρεσίες μας

Για να εξασφαλίσουμε ότι οι συνδρομητές μας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας με τον τρόπο που θέλουν, προσφέρουμε τις παρακάτω δυνατότητες:

Προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη ακοή 

1. Εξυπηρέτηση μέσω Chat

Απευθυνόμενοι σε χρήστες με μειωμένη ακοή, παρέχουμε τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω υπηρεσίας Chat, μέσω εφαρμογών όπως το Facebook Messenger, το Instagram και το Twitter, καθημερινά σε 24ωρη βάση.

2. Εξυπηρέτηση στη Νοηματική

Αντίστοιχα, παρέχεται η δυνατότητα Video κλήσης μέσω της εφαρμογής chat.

Εκπαιδευμένοι και ανάλογα καταρτισμένοι εκπρόσωποί μας θα εξυπηρετούν χρήστες με μειωμένη ακοή, στη νοηματική γλώσσα.

3. Επιτόπιες επισκέψεις τεχνικών

Για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας προκειμένου για θέματα που αφορούν τη σύνδεση του τερματικού τους εξοπλισμού, παρέχουμε τη δυνατότητα αποστολής τεχνικού στο χώρο τους χωρίς καμία χρέωση, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή σύνδεση με το δίκτυό μας.

Προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη όραση και γνωστικές δυσλειτουργίες

1. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τις γραμμές 13700 και 13800

Οι χρήστες των υπηρεσιών μας μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά μαζί μας μέσω των τηλεφωνικών γραμμών 13700 και 13800. Οι κλήσεις προς το 13700 είναι χωρίς χρέωση. Η συγκεκριμένη γραμμή εξυπηρετεί τεχνικής φύσεως ζητήματα και βλάβες. Οι κλήσεις προς το 13800 αφορούν όλα τα υπόλοιπα θέματα εξυπηρέτησης, πλην των τεχνικών θεμάτων και χρεώνονται ως αστικές κλήσεις..

Επιπλέον, για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας προκειμένου για θέματα που αφορούν τη σύνδεση του τερματικού τους εξοπλισμού, παρέχουμε τη δυνατότητα αποστολής τεχνικού στο χώρο τους χωρίς καμία χρέωση, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή σύνδεση με το δίκτυό μας.

2. Οι ιστοσελίδες μας

Προσπαθούμε να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία του κάθε επισκέπτη των ιστοσελίδων μας, εξασφαλίζοντας άνετη πλοήγηση στο περιεχόμενό τους, μέσα από την εφαρμογή σχετικών προτύπων προσβασιμότητας για άτομα με μειωμένη όραση και γνωστικές δυσλειτουργίες.

Μέσω ενσωματωμένης εφαρμογής (widget), παρέχουμε εργαλεία ενεργοποίησης λειτουργιών προσβασιμότητας για άτομα με μειωμένη όραση, ακοή και με γνωστικές δυσλειτουργίες. Επιλέγοντας το αντίστοιχο εικονίδιο, ενεργοποιούνται οι παρακάτω λειτουργίες:

  • Λειτουργία ενίσχυσης της αντίθεσης των σελίδων - Αλλαγή στην αντίθεση χρώματος με βάση το σκούρο/ανοιχτό φόντο
  • Λειτουργία επισήμανσης των συνδέσμων (links)
  • Λειτουργία αλλαγής μεγέθους γραμματοσειράς - Δυνατότητα αύξησης και μείωσης της γραμματοσειράς του ιστότοπου, προσαρμογής, ευθυγράμμισης κ.λπ.
  • Λειτουργία αλλαγής ύψους γραμμής κειμένου
  • Λειτουργία επιλογής διαστήματος κειμένου
  • Λειτουργία διακοπής κίνησης κινούμενων βίντεο
  • Λειτουργία επισήμανσης tooltips
  • Λειτουργία προσαρμογής γραμματοσειράς για χρήστες με δυσλεξία
  • Λειτουργία οδηγού ανάγνωσης, ενίσχυση μεγέθους δρομέα

3. Προσβασιμότητα ατόμων με κινητικές ιδιαιτερότητες

Προάγουμε την ασφαλή και καθολική πρόσβαση στους επισκέπτες των καταστημάτων μας, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς.

Όλα μας τα καταστήματα διαθέτουν ειδικά αποσπώμενες ράμπες πρόσβασης, που πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές, φροντίζοντας έτσι να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση σε κάθε μας πελάτη.

Βρες το πλησιέστερο κατάστημα Nova εδώ.

Σε βοήθησε αυτό που
διάβασες;
Σ' ευχαριστούμε για
το feedback!